این انشای زیبا را درباره عشق به صورت رایگان و مستقیم پی دی اف برای مدرسه و محل دیگر از سایت نکس لود دانلود کنید . عشق ، یکی از احساس های خوبی است که هر انسانی در زندگی اش آنرا تجربه کرده است . به هیچوجه نمیتوان گفت انسانی تا به حال عاشق نشده است ، مگر زندگی کردن بدون عشق و عاشقی برای انسان ممکن است؟!

انشا در مورد عشق

انسانی که عاشق نشود به سختی زندگی خود را میگذراند ، او از زندگی لذتی نمیبرد . زیرا عشق به یک چیز ، شخص و یا حتی کار است که زندگی را برای انسان لذت بخش میکند . شاید برخی عاشق رانندگی باشند و از آن لذت ببرند ، برخی عاشق شخصی باشند و از بودن با او لذت ببرند .

انشای زیبا درباره عشق :

برخی عاشق کتاب باشند و از آن خواندن آن لذت ببرند . عشق وقتی زیباست که بهترین باشد! شاید یک شخص عاشق کاری خطرناک ، مثلا راه رفتن در لبه ی دیوار های بلند باشد و از آن لذت ببرد . شاید اینکار برای آن شخص لذت بخش باشد اما وقتی که این عشق به او آسیب میرساند و زندگی را به کامش تلخ میکند چه فایده ای دارد؟

انسانی که عاشق نباشد هم زندگی نمیکند بلکه فقط نفس میکشد ، او از زندگی لذتی نمیبرد و شب و روزش را بیهوده سپری میکند و در آخر نیز زندگی اش پایان میابد بدون اینکه از آن لذتی برده باشد… .