برای درج فیلم در مطلب خود، ابتدا باید روی  کلیک کنید.

2. روی کلیک کنید برای ادامه مطلب به ادامه مطالب مراجعه کنید. فیلم مورد نظر را از میان فایلهای خود انتخاب کنید. بعد از اینکه فایل خود را انتخاب نمودید زبانه آپلود فایل به این شکل در خواهد آمد:

کادر اول: نام و فرمت فایل تصویری شما پس از انتخاب و بصورت خودکار در کادر اول نمایش داده می شود.

کادر دوم : عنوان فایل خود را می توانید تغییر دهید تا پس از آن به همان نام ذخیره شود.

کادر سوم: توضیحات فیلم است در صورتیکه بخواهید برای آن توضیحی درج کنید.

کادر چهارم: کلمات کلیدی که به فایل تصویری مربوط است یا در آن وجود دارد.

نکته: پر کردن هیچ یک از کادر های ذکر شده الزامی نیست.

کلمات کلیدی به کاربران برای دسترسی به فایل شما کمک خواهد کرد.

نکته: در صورتیکه گزینه "جایگزینی فایل در صورت وجود" را فعال کنید؛ آنچه که آپلود می نمایید جایگزین فایل قبلی می شود و دیگر امکان دسترسی به فایل قبلی وجود ندارد. مگر در حالتیکه مسیر تعیین شده برای صدا با صدای هم نام قبلی متفاوت باشد.

برای انصراف از ارسال فایل که انتخاب شده و از سرگیری آپلود جدید کافیست روی دکمه "انصراف" که در تصویر با دایره قرمز مشخص شده کلیک کنید. زبانه اپلود به حالت اول بازمی گردد.

3.برای تکمیل عملیات آپلود و ذخیره فایل در bayan box روی کلید  کلیک کنید.

پس از آپلود فایل روی آن و یا روی علامت  که با بردن نشانگر روی آن ظاهر می شود کلیک کنید.

با کلیک کردن روی تصوی پنجره ای مطابق شکل ذیل گشوده خواهد شد:

 

  پنجره گشوده شده مطابق تصویر دو زبانه دارد:

زبانه "لینک" که در حالت پیشفرض گشوده می شود و در صورت فعال بودن آن فیلم شما امکان پخش مستقیم در مطلب را نخواهد داشت و تنها اطلاعات و لینک دریافت آن در مطلب نمایش داده می شود.

نکته: گزینه های "نمایش عنوان" "نمایش حجم" و "نمایش توضیحات" که تحت زبانه "لینک" وجود دارند ارتباطی به پخش فایل در مطلب ندارند و در هر دو حالت درج مدیا و درج لینک قابل تنظیم خواهند بود.

اما زبانه "درج مدیا" که با کلیک کردن روی آن پنجره مذکور به این صورت تغییر می کند؛ امکان پخش فایل را در مطلب فراهم می نماید.

نکته: در صورتیکعه چند وبلاگ داشته باشید فایل مربوطه باید از یکی از پوشه های همان وبلاگ برای درج در مطلب انتخاب شده باشد. در غیر ینصورت فایل انتخابی امکان پخش در مطلب را نخواهد داشت.

نکته: اگر چند وبلاگ در بیان ثبت کرده باشید و بخواهید از فیلمی که در پوشه های یک وبلاگ دیگر قرار دارد استفاده کنید باید از طریق تنظیمات صندوق بیان امکان پخش آن را در وبلاگ های دیگر فعال کرده باشید.